Ανακοίνωση!!!

Προσοχή!!! Αν δεν παίζει το video στρήμινγκ από το tudou.com δοκιμάστε με Google Chrome αφού πρώτα εγκαταστήσετε το Unblock Youkou extension και επαναρχίσετε τον browser.
Attention!!! If video streams from tudou.com fail to play, try with Google Chrome after installing Unblock Youkou extension and restarting the browser.

Monday, 9 April 2012

Η Γυναίκα Μου Τρελλάθηκε (1966)

Visit our Facebook page Επισκεφθείτε μας στο Facebook! Follow us on Twitter Follow us on Twitter!
Διάρκεια: 1 ώρα και 28 λεπτά
Η Γυναίκα Μου Τρελλάθηκε (1966) - Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας, η Μαίρη Αρώνη και ο φίλος και ψυχίατρος Γιάννης Βογιατζής.
Υπόθεση: Ο Μάνος (Λάμπρος Κωνσταντάρας) συνηθίζει να μπερμπαντεύει μαζί με τον φίλο του Αργύρη (Άρη Μαλλιαγρό) και η σχέση του με τη σύζυγό του Άννα (Μαίρη Αρώνη) είναι σε κρίση καθώς τα νεύρα τους είναι χάλια. Όταν η Άννα βοηθά τη φίλη της Γιούλη (Μέλπω Ζαρόκωστα) να αποκαλύψει ότι ο άνδρας της και ψυχίατρος Γιώργος (Γιάννης Βογιατζής) βγαίνει με τη χορεύτρια Μπίλλυ, διαπιστώνει ότι η Μπίλλυ έχει σχέσεις με τον Μάνο...
Λαμβάνουν μέρος οι ηθοποιοί:
Λάμπρος Κωνσταντάρας, Μαίρη Αρώνη, Γιάννης Βογιατζής, Μέλπω Ζαρόκωστα, Νίτσα Μαρούδα, Γιώργος Γαβριηλίδης, Μαρίκα Κρεββατά, Άρης Μαλλιαγρός, Ελένη Σταυροπούλου, Μαρίνα Πεφάνη.
Σενάριο: Νίκος Τσιφόρος.
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Νικολαΐδης.
Μουσική: Κώστας Καπνίσης.
Παραγωγή: Finos Film.
Σημειώσεις: Κινηματογραφική διασκευή της θεατρικής κωμωδίας "Η Ροζ Αμαρτία" των Τσιφόρου-Βασιλειάδη.
Περισσότερες λεπτομέρειες http://90lepta.com/m29.html
Δείτε όλη την ταινία:


Ατάκες/διάλογοι
- Ε λοιπόν, τί να σου πώ... Τρεις ηλίθιους έχω γνωρίσει στη ζωή μου:
Εμένα, εσένα και τον Mülleeeeer...

- Πού είναι η κυρία σου, παιδί μου;
- Εξήλθεν έξω!
- Πάλι καλά που δεν εξήλθε μέσα...

- Φέρανε τα καπέλα της κυρίας.
- Πόσα;
- Τέσσερα.
- Τί διάολο, η Λερναία Ύδρα είναι;

- Βρήκαν δυο μικρούλες και αμέσως πήγαν να κανονίσουν επαφή...
- Τί; Πάω να του βγάλω τα μάτια!
- Κάτσε κάτω... Τί ωφελεί να έχεις έναν άντρα αόμματο;